2010. július 3., szombat

HOsszú hallgatás után....

DRága Barátaim! Olvasóim! Kedves Blogom!

Hosszú hallgatás és eltűnés után újra itt vagyok.Sajnos dobott a gép egy olyan dolgot, ami nagyon összetett,beteg voltam ,amiről már most talán szívesebbben tudok írni mint eddig.A lényeg hogy volt egy súlyos mandula műtétem,illetve 2 hónap leforgása alatt magasvérnyomás 2x  agyvérzéshez hasonló állapotba kerültem,amit inkább idegösszeroppanásnak neveznék,Az okokat ide nem írnám ki,de kijutott a stresszből bőven mostanában .Lejárt a gyesem,nem vesznek vissza ,sajnos a családi probléma is sok ,ennek hatására kikészültem.Hál az égnek nem  a párkapcsolatommal van gond ,de sajnos engem is mélyen érint a dolog .Na ne csak rossz dolgokról írjak.....

Kislányom betöltötte a 3.életévét május 17-én ,nagyon szerény ünnepségünk volt ,de azt a tekintetet nem felejtem el amivel csodálta a tortácska tetején az apró tüzijátékát.(Képeket később teszek fel, apa telefonnal fotózott ugyanis elfelejtettük a gép elemeit feltölteni .:D Ezek vagyunk mi... )

Én május 27én töltöttem a 33-at előttte ,egy nappal engedtek ki az egyik kórházból,aztán júni 4-én másikba be.A mandulaműtét miatt.Na ezt nem kívánom senkinek.....

Most egy  rokon "kisfiú"elmaradt ballagási ajándékán dolgozom (sajnos nem tudtunk elmenni a műtét miatt),ami egy párna lesz ,ha kész hozom a képeket.

Fogadjátok tőlem szeretettel és köszönet képen amiért engem olvastok:

Magna Cum laude

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)