2010. szeptember 30., csütörtök

Amire büszke vagyok ...(egyik a lányom:) ) A másik CÉHTAG lettem.

Végre úgy érzem tartozom valahová. Bár kezdő vagyok,de iszonyatosan szeretnék tanulni,tanulni,tanulni,...
Sajnos nem akarom elhinni a környékemen sem egy csoport, sem olyan emberkék akik szívesen foglalkoznak a foltvarrással,meg hát azért vallom be őszintén Heves megye nekem sincs közel,de azért ritkán el tudnék menni ha valakik "örökbe" fogadnának.:D Elég zsúfolt időszak vár most rám,jövő héten szüreti lesz a kicsi lánynak az oviban,aztán a  vásárra is varrnék,na meg ugye én megyek 12 én Egerbe MR-re,a gyereket 22én kardiológushoz.Megfogadtam ha jó lesz az MR-em ,miért is ne lenne ? ,vagy nem? :) akkor Nov 6án irány a Határtalanul kiállítás,amit jogosan megérdemlek.Valamelyik nap úgy megörültem,mert írt BERRY a SZín-FOLT blogról ,mi milyen közel is vagyunk egymáshoz,hát sajnos a google map megtréfálta őt is ,meg engem is.Szóval most kutatom a karácsonyi dolgokat és ha tudtok kérlek segítsetek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)