2010. szeptember 29., szerda

Ismét segítség kérés karácsony ügyben

Sziasztok! Nagy szükségem lenne ismét segítségre.Mint említettem a kislányomnak az óviban jótékonysági vásár lesz ,és szeretnék rá varrni.Az a helyzet november végéig le kell adni a munkát ,december elejétől kezdődik a vásár.Nagyon szépen kérek Mindenkit ,akinek van könnyen elkészíthető karácsonyi szabásmintája ,leírása,stb ,az kérem juttasa el nekem!!!!Nem kell nagy dolognak lenni ,csak pár apróságra gondoltam,ugyanis terítőt meg ilyesmit valszeg nem biztos hogy megvesznek,sőt még el se készülnék vele.Szóval Légyszi segítsetek! :) Karácsonyfadísz,stb....Nagyon köszi előre is,ha segítő szándékkal írtok.

2 megjegyzés:

  1. Szia! Próbálkoztál már hungarocell gömbökkel! Articsóka technikával! Az szerintem verhetetlen és nem csak karácsonyfa dísznek jó! Ha apróságokra gondolsz én a filcet javaslom, mint alapanyagot. Én vinnék vásárba kulcstartót, kis nesziket, kis figurákat, amikért a gyerekek, így a szülők is odavannak. Na, majd én is szétnézek mintáért és jelentkezem!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon -nagyon köszi! Tavaly csináltam,de vallom be drótos szélű szalagból,az meg elég költséges.....De itt a blogomban az arhívumban meg is találod a képeket róla.Meg nálam sajn aaz a baj ,én mindennel nagyon lassan haladok,tegnap is elkezfdtem magamnak varrni egy szatyrot ,aminek a zsebe papírra varrott szívecske lesz és bontanom kellett,mert az egyik felét elcsesztem,ma folytatom.Megyek is! Mert ugye ha itt ülök nme haladok sehová....:D

    VálaszTörlés

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)