2010. szeptember 26., vasárnap

Lucznik Predom 466 tulajok segítséget szeretnék kérni

Ma próbáltam vele applikálni ,és nem tudom mi lehet vele  a baj.Egyszerűen bármilyen beállítást alkalmaztam egyszerűen nem tetszik ,sőt durva szóval nem írom ki,de milyen lett az applikáció.Egész nap ezzel kínlódtam,meg ráment majd egy tekercs cérnám.Szóval azt szeretném kérdezni hogy akinek ilyen van ,az a felső gombot ,ahol az öltéstípust vagy mit állítjuk 0tól 5ig,azt hányasra teszitek,illetve alul ami van kerek gomb,azt hiszem 0tól 4ig (nem jut eszembe  a neve),azt hányasra rakjátok? Esetleg ha valakinek van egy közeli képe arrról hogy az ő applikációja milyen ,nagyon szívesen venném a segítséget.A Singeremmel már egész jól ment,csak egyszerre nem tudok 2 géppel ugrálni,mert sajna így is  a konyhában varrok,nincs helyem..Nagyon köszönöm ha valaki válaszol!

9 megjegyzés:

  1. szió,na szóval a kerek gomb,szálfeszítő,nálam amikor azon még varrtam,3.2 között volt,az öltés szélességet meg magadnak állítod amilyen szélesen akarsz applikálni,az alsó szálnál Tomi szerint akkor jó,ha a bobinba fűzött cérnánál fogva felemeled bobint és éppenhogy megtartja a saját súlyát,remélem valamennyire érted amit írtam :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Valamennyire értem,de nekem iszonyatos nagynak tűnik a 3 és a 2.Ma azzal szórakoztam az összes számot,lehetőséget kipróbáltam,de vmiért nem tetszik az applikáció.A gyerek szerdától ismét ovi,akkor majd neki esek,hátha
    addigra megjön a kukuctalpam is.Köszi szépen! :)

    VálaszTörlés
  3. a szálfezsítőnél írtam a 3.2,vagyis 3 és 2 között az a rész ami a cérnádat szorítja

    VálaszTörlés
  4. Szia! Tudod, hogy nem messze lakunk egymástól? Az én utcám az Apavár utca. Az Ady végén jobbra! :DDD
    Örülök neked! Lehet, hogy ismerjük is egymást!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Meglehet.....Én pontosan Karancsalján lakom,csak ez a google map....Megkérdezhetem hány éves vagy ? Hátha még a korosztályunk is egy......Nagyon kevesen vagyunk ám erre felé aki ezt a hobbit űzi.

    VálaszTörlés
  6. A Google map ! Azt mutatja itt nálad lent, hogy karcagi vagy! :( Még a házat is ismerem, amit mutat! :(, csak azt nem ismerem, aki benne lakik! Pedig úgy megörültem neked! Karancsalja tőlünk fényévekre van! Azért a blogon keresztül még így is örülhetünk egymásnak! Legyen további szép napod! Egyébként 37, de csak súgom... :D

    VálaszTörlés
  7. Hát ez az én bajom, én mindenkitől annyira vagyok:(,ezért nem tudok sem csoportba járni sem egyebek.Legközelebb az Egriek vannak,de ők meg szerintem már megvan a kis kialakult életük:).Most a napokban léptem be a CÉHbe mégis tartozzam valahová :),de hál az égnek egyre több kedves ismerőst szerzek.A Határtalanul kiállításon ott leszek,és tervezem hogy egyszer eljusska egy karcagi táborba is:).Én is súgok 33:D.Gratula blogodhoz egyébként szuper sok jó dolgot találtam rajta!

    VálaszTörlés
  8. Akkor nagyjából egy korosztály vagyunk! Nekem is nagyon tetszik a blogod. Épp most törölgetem a könnyeimet! Még életemben nem nevettem ilyen jól egy recepten, ami gyesen lévő kismamáknak szól! :DDD Szépek a munkáid is és kitűnő a humorod! Jövök hozzád máskor is!

    VálaszTörlés
  9. Várlak szeretettel! Megyek én is hozzád! :D Mármint a blogodra! :)

    VálaszTörlés

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)