2010. szeptember 23., csütörtök

Mai napi káoszom

A kislányom kb 1,5 hetet járt oviba,már beteg.Ami a legszebb ,nálunk nincs gyerekorvosi ügyelet ,csak felnőtt.Ráadásul az volt az ügyelets ,aki engem frappánsan elkezelt,és megállapította hogy  a gyerekemnek szívzöreje van,vigyem kardiológushoz,most tiszta ideg vagyok.Nem elég hogy én oda járok ,még a gyerek is ????Hozzá teszem,a gyerekem egy borzasztó életvidám ,jól fejlődő, mozgékony okos gyermek.Már kicsikorában mondta  a dokinénik ,hogy ez van neki ,és majd kinövi,dehát még nem nőtte ki,most parázhatok még emiatt is.Tudni kell róla hogy ő 36 hétre született 2000 grammal,császárral,mert "nem fejlődött benn rendesen ,beszűkült a  köldökáramlás.1,5 hónapig koraszülött osztály,én bekattantam, akkor nem tudták megnézni a kicsi szivét???Holnap megyünk a saját dokinéninkhez ,meglátjuk mit mond,addig meg eszem a dilibogyóim.....Hajra Egészségügy!
http://videotar.mtv.hu/Videok/2010/09/21/10/A_mentoket_ki_menti_meg_.aspx

(a férjem mentőgépkocsi vezető)

2 megjegyzés:

  1. Szia! A szívzörej tényleg olyan, hogy legtöbb gyerek kinövi.Ne izgulj, el fogják küldeni kardiológushoz, és kontrollra kell majd járnotok.Legalább is nálunk így volt 33 évvel ezelőtt. A fiam már elmúlt 35 éves, de még mindig hallják a zörejét. Ezért nem volt katona. Semmi hátránya még idáig nem származott belőle.
    Ne idegeskedj, biztos nem lesz semmi baj!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon szépen köszi a bíztatást ,remélem igazad lesz.

    VálaszTörlés

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)