2010. szeptember 13., hétfő

Megvolt az első nap az oviban

Megtörtént....,amit izgatottan vártam,és egyben féltem is.A kicsi lány ma volt első napos szoktatós az oviban.Hát Vele semmi gond nem volt ,csak anyukával.Miután bementem vele a csoportba (piros maci ),óvó néni el is küldött vásárolni, persze  a gyereket megkérdezték hogy anya itt hagyhat-e még elmegy ? A gyerek simán rávágta hogy igen ,erre én mint az őrült könnyeim kevésbé visszatartva kivágtattam a csoportból .Lelkileg nagyon nehéz ,mindenki így kezdi? :DD A gyerekem viszont élvezte és ez a lényeg .Imádlak Kicsikém!

Október 12 koponya MR ,olyan távoli még és félek az eredménytől.

Varrni nme varrtam,de egy csomó anyag már kivan szabva  a kis takaróhoz,lelkileg sem fizikailag nem vagyok még elég erős hozzá.Na de majd eljön az én időm is remélem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)