2010. október 3., vasárnap

Díjat kaptam egyszerre kettőt is (fogalmam sincs hogy kell csinálni :D)




Ezeket a díjakat BERRYTŐL kaptam mit tiszta szívvel köszönök.

Aki szeretné átvenni, merthogy nem kötelező!-annak a szabályok:


Az első díjnál:

- Tedd ki a díjat!

- Linkeld be, akitől kaptad!

- Nevezz meg legalább 7 blogot!

- Hagyj üzenetet a díjazottaknál!

A másodiknál ugyanez csak még ossz meg magadról 7 gondolatot is.

Akiknek szívem szerint tovább adnám:
 
ELIZANIKÓ
HajniKri
A győri Loncink
Ágink
Katafolt
MÁRIA
ILI blogja
 
Ez a hét emeber az ,akinek nagyon sokat köszönhetek.Kedves szavakat,sok-sok segítséget,szeretetet,vagy csak ihletet,de mind Fontosak vagytok a számomra.
Magamról mit is írhatnék?:
-Egy anyuka vagyok egy gyerkőccel ,aki a semmiből jött a nagy nagy sziklás-rögös úton (ezt soha nem is felejtem el)
-Második férjem fogyasztom,de remélem ez nem fogy el soha, kivétel ha ő nem így gondolja.:D
-Hatalmas szívem van,de aki visszaél Vele az inkább meneküljön most! :D
-A második nagy szerelmem a foltvarrás ,a férjem után.Még 3 gondolat hiányzik? a fenébe.....
-Kevés az önbizalmam (amit egyeseknek köszönhetek,akik számomra negatív listán szerepelnek)
-Hatalmas szívemmel együtt hatalmas a szám is,sokszor még olyat is kimondok mit nem kellene,és sajnos megbántok másokat,pedig higyjétek el nem akarattal teszem.
-utolsó gondolat magamról egy idézet:
"Boldogságunk kilenctized része kizárólag egészségünkön nyugszik. Ha egészség van, az minden élvezet forrásává válik, de ha nincs, az egyéb javak, a szubjektív értékek sem boldogítanak, mert a szellem, a hangulat, a temperamentum szárnyalását is lecsökkenti, elnyomorítja a betegség.

Arthur Schopenhauer

7 megjegyzés:

  1. Judit!
    Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál! Elfogadom a díjat, csak nem tudom melyiket vigyem ?????
    Én sem nagyon tudom, mit hogy kell csinálni, de meg próbálom valahogy.
    Akkor az elsőt fogadom el. Jóóóóóóóó???????

    VálaszTörlés
  2. Szia! Beilleszted a bejegyzésbe,rákatt a képre másolás,bejegyzésbe beilleszt.Szerintem :D,de nem biztos,én igy csináltam.:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Mindent jól csináltál! A Határtalanulon nem leszek, határtalanul messze van! A gyerkőcök meg maguk nem maradhatnak.

    VálaszTörlés
  4. Judit! Válaszoltam, de azt hiszem nem ment el a levél egyik címen sem!! Jelezz majd vissza!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy megtiszteltél ezzel a díjjal, Judit, de egyszer már eljutott, írtam is magamról, nem akarok senkit untatni ismét.

    VálaszTörlés

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)