2010. október 4., hétfő

Eladnám Singer 2259-emet és a LUCZNIKOMAT ,illetve vennék karácsonyi anyagokat:)

Sziasztok! Ha esetleg valakit érdekelne eladnám közel egy éves Singer 2259-emet,illetve a napokban szerzett Lucznikomat.A Singerhez rengeteg tartozék van,amit már én vettem hozzá pluszban.Még kukacoló talp is.:) A Lucznik is működőképes,csak én nem tudok vele szépen varrni,meg kergetem az álmom,ami  a BERNINA BERNETT 92ről lement 82re.:) Fránya egye meg a digitális kijelzőt,elég nekem a sima is,csak már végre tisztességesen halkan és szépen tudjak vele varrni.Ha valakit érdekel az szóljon és megbeszéljük.Viszont keresek maradék vagy picit nagyobb darab karácsonyi anyagokat,ugyanis elég kevés maradt tavalyról és az ovis vásárra készülnék,de amiket kitaláltam ahhoz elég  a maradék is,Ha van valakinek megunt felesleges karácsonyi anyaga szívesen átveszem, árban megegyezünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)