2010. október 25., hétfő

Ibéria sárga festék kerestetik

Szóval a helyzet a következő.Gondoltam kipróbálom a textilfestést,meg is vettem én nagy lelkesedéssel egy kék és egy piros Ibériát,de sárga kellene hozzá és égen-földön nem találok.Ráadásul az egyik üzletben nem írom ki a nevét azt mondták ezt soha nem is gyártották sárgában és nme is lesz.Szóval én meg ezt nem akarom elhinni.Ha valaki lenne olyan jó hozzám ,és hozzá jutna valahol és megvásárolná nekem természetesen minden költségét megtérítve ,hálám örökké üldözné.Ma sikerült a város összes helyét végig csatangolnom,de volt ahol csak néztek rám mint a Rozi a moziban.A kreaboltban megcsak a deka nevű volt,arra meg azt mondták nme lehet keverni az Ibériával,szóval itt megbuktam.Ha valaki tudna segíteni a beszerzésben,nagyon megköszönném.Felénk a Colombus meg abszolult tabu.....

3 megjegyzés:

  1. Ráadásul hülyéket beszélnek, nekem volt sárga ibériám is, csak elfogyott. A zöldet majd hozom :))

    VálaszTörlés
  2. Most írtam a fórumra,hogy vettem sárgát:DDD,úgy örülök mint a lottóötösnek :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm...az talán pont nem volt az üzletben sem.

    VálaszTörlés

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)