2010. október 5., kedd

Képzeljétek őszi termés figurákat láttam

Most is mint mindig naponta kétszer meglátogatom a csajosom óviját.Na félre értés ne essék bár lehet agyilag ovis szinten vagyok:D,nem iratkoztam be ,hanem érte mentem .Be kellett nekik vinni őszi ződséget:),gyümölcsöt stb,ettek is meg csináltak is (főleg az óvónénik.)Holnap lefényképezem,mert baromira tetszettek és veletek is megosztom.Láttam brokkkolifát a csipkebogyó volt rajta  a gyümölcs ,stb....Holnap fotó.
Pfaff smart 200c mellett döntöttem :D.
8-án felvételizek angol középfokra ,munkaügyin keresztül,szorítsatok nekem,mondhatni az életem múlik rajta ,ugyanis  a mostani 15ezer segély helyett minimálbért kapnék.15 évvel ezelőtt vizsgáztam alapfokra,hogy ebből mi lesz? Max bukta.....de nagy,meg újabb letargia.Tanulni meg képtelen vagyok,vagyis ismételni .Na erre varrjatok gombot :)) ,ne az anyagra! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)