2010. október 29., péntek

Közeleg Mindenszentek

Nem tudom ki hogy van vele,de bennem ilyenkor mindig felszakad egy seb  ,hiszen annyi Mindenkit elvesztettem már.Édesanyukám él már csak ,illetve egy unokatstvérem és egy anyu testvére.Meg a  párom hozzátartozói.Akik látták amikor megszülettem,akikre élénken emlékszem gyerekkoromból,már senki sincs mellettem,ilyenkor valami iszonyatos erejű mélabú tör rám,minden évben.Pár nap ,és elmúlik ez is,de ez valami iszonyatos és szívet tépő fájdalom,ordítani tudnék a síri csendben.Találtam egy verset ,szeretném megosztani veletek.

Hiányuk még mindig fáj


Sokakat elveszítettem,

Kiket nagyon szerettem.

Hiányuk még most is fáj

Mindegy hány év telt el már.

Bennem mindegyikük nyomot hagyott.

Nekem itt is élnek, nem csak ott.

Tanultam tőlük sokat

Megkönnyítve ezzel napjaimat.



Itt vannak körbe, velem

Egyiküket sem nélkülözhetem.

Ők az életem részei

Szeretetük most sem síron túli.

Tudom, segítenek, ha kell

Érzéseik, szellemük most is átölel.

Itt vannak velem a lelkemben ők

Mutatva a szebb utat, a jobb jövőt.

Életük nem volt céltalan, mert

Hitemben ők erősítenek minduntalan.



Egy ünnepnapjuk van itt a Földön

Én a többit is velük töltöm.

Érzem, ők is szeretnek

Csalódni bennük nem lehet.

Hiányuk még mindig fáj

Mindegy hány év telt el már.

Hevocka


2 megjegyzés:

  1. Ebben a versben minden benne van amit én is érzek. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Nem vagy egyedül ,nagyon nehéz napok ezek nekem is .

    VálaszTörlés

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)