2010. október 10., vasárnap

Meginn egy varrógép ügy Janome 3160 QDC

Sziasztok!

Meginn egy dilemma. Jönne a Jézuskám 10évre előre meg a szülinapom 10 évre előre és ,kapnék egy ilyen gépet.Hálás lennék ha valaki tud róla valamit ,megírná a tapasztalatokat.Nem találunk pl.pelenkaöltést.Felteszem ide a képet,hátha valaki megsúgja nekem melyik az.Várom  a tapasztalatokat, infókat! Légyszi segítsetek,vagy ebben az árkategóriában ajánljatok valami jó kis gépet ami bírja  kiképzést.Alapjából minden tulaja ennek a gépnek bejönne,csak nagyon hiányolom a pelusöltést:D.Köszönöm előre is ,ha valaki segít!

9 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ha Janome-t szeretnél, akkor mindenképpen kukkants be Szép Gáborhoz a varrovilag.hu -ra. Ő tud segíteni és minden kérdésre válaszol. Nekem egy DC 4100 van. Imádom!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Igen már beszéltem vele,és én is ezt a típust szerettem volna 4100ast,de nem gyártják már sajnos.Ezt Gábor mondta .Viszont ami miatt nála nem igazán tudtam tájékozódni,hogy nem voltak feltüntetve,milyen tartozékok járnak a géphez stb....Ennyit meg már nem akarom őt zaklatni,mert megőrül tőlem:DKöszi asegítséget! Az Imádom szó megragadott! :)

    VálaszTörlés
  3. Én sajna nem tudok segíteni ebben, nekem egy Toyotám van 22 programmal, de ha le kéne cserélnem, amit remélek azért, hogy minél később lesz, ezért a fajtáért én is oda lennék! :D

    VálaszTörlés
  4. Nyugodtan zargasd! Nem az a megőrülős tipus ;-) Már többször jártam nála. Fiatal és szerintem nagyon szeret beszélni a gépekről. Neki is a Janome a szíve csücske.
    Igen sajnos ezt már én is hallottam, hogy nem gyártják a DC4100. Én is sokat vajúdtam mire megvettem az enyémet. SOk pénz ám! Meggondolja az ember!

    VálaszTörlés
  5. Déli barátném felébredtél? Jó reggelt:)Na mi van takarítóronggyal,azt mondtad mutizod?

    Álomjáró az biztos,és sajnos egy magasabb kategóriát nem is engedhetünk meg magunknak,de mint írtam is 10 évre le vagyok tudva,akkor leszek 43 :DD.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Én most vagyok varrógép vásárlás előtt és rád találtam. Látom ,hogy 2010ben kaptad ezt a gépet?Hogy vagy megelégedve vele?Köszönöm előre is !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nekem tökéletesen ellátja a feladatát,bár mostanság nem nagyon van időm őt túlterhelni,de nem bántam meg hogy őt választottam.Szegtem már be vele farmert és függönyt is,a megfelelő tűválasztással és talppal, tökéletes lett,pedig nincs nagy varró tudományom.:)Én szeretettel ajánlom!:)

      Törlés
  7. Nagyon köszönöm a gyors választ!

    VálaszTörlés

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)