2010. december 5., vasárnap

Az egri Folttündérek kv-án készült karácsonyfát és egy tanfolyamon tanult koszorút hoztam.


A hétvégét imádott városomban Egerben töltöttem,jobban mondva pénteket és szombatot. Margó barátnőm volt olyan drága hogy megvendégelt egy éjszakával.Szóval kb 1 hete pénteken tanultuk a  koszorú készítést ,most pedig a közös varráson rengeteg ötletet kaptunk Margótól,mit hogyan lehetne elkészíteni a karácsonyi kapkodásban. Mivel én első körben jó szokásomhoz híven szétszurkáltam az ujjam :D varratbontóval, igy ma itthon fejeztem be  a karácsonyfát, és az italos tartó még várat magára.(Azt is elkezdtem,és annak bontása közben sérültem le,véremet adtam érte:D) A karácsonyi ajándékaimmal sehol sem vagyok...de majd leszek egyszer valahol valamikor.Most már elárulom hogy a zsákocskákat tanfolyamos társaim és oktatóim kapták,illetve egy számomra kedves ember.Sajnos ott helyben nem sokat tudtam fotózni,mert vagy a fotómasinám rossz már vagy az elemek merülnek iszonyú gyorsan,de egy két kép és vége,a töltőt pedig itthon felejtettem.Szóval íme a képek:

3 megjegyzés:

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)