2010. december 28., kedd

Elteltek az Ünnepek...


Meghoztam a várva -várt képeket ,amiket imádott barátnőmtől BESZANDTÓL kaptam,illetve egy NLC-s fórumtársamtól Böbikétől.Ő inkább a horgolást részesíti előnyben,de gyönyörű kézimunkákat kaptam,köszönöm.Drága Beszandról ne is beszéljek ,aki csak úgy meglepett ,és egy porcelán gyűszűt (herendi)is kaptam,hogy az ujjam ne nézzen ki mint a szita :DD,de ahoz használni is kellene.:DDD Nagyon köszönöm Mindkettőtöknek,hatalmas örömet szereztetek.

Amit pedig én küldtem Bonzsu fórumtársamnak:Egy italtartó tasi,egy szaloncuki ,pzstatrtó,apró varrókellékek,sajnos egyben nem fotóztam  a pakkot,csak a  tasit.:( Azért remélem pici örömet szereztem neki.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hogyan tudod betenni a képet fekve? Nekem nem sikerül...
    Amy

    VálaszTörlés
  2. Szia! Ez eredetileg úgy lett fotózva ,meg elfelejtettem elforgatni.:D

    VálaszTörlés

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)