2010. december 18., szombat

Karácsonyhoz közeledvén

Sajnos nagyon elcsúsztam az idővel.Az idén a család kimarad a varrott dolgaimból,mehetek tömegcikkeket venni,hajrá.Sajnos amit elterveztem azokkal már nem leszek kész,a gyereknek szünet az oviban és stb,ráadásul hetente kétszer volt Eger ,plusz szingliztem egy napot ,ezt hozta a Jézuska nekem:D.Az idén elmaradnak a foltvarrott  ajándékok,de a kedves barátaimra azért gondoltam,ők kapnak pici apróságokat.Meg az nlcs fórumon is játszottunk,de azt még egyenlőre nem teszem fel,mert nem küldtem el az illetőnek.Mivel nem tudom karácsonyig ide jutok e még ,ezért kívánok MINDENKINEK ÁLDOTT BÉKÉS KARÁCSONYT!!!Teljesüljön minden álmotok és vágyatok amit szeretnétek elérni az ÉLET-ben.

CSERHÁTI ZSUZSA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)