2012. november 25., vasárnap

Sziasztok!

Hát újra itt!
Lassan 1 év telt el,teli rengeteg gonddal problémával, magánügyekkel, lelki válsággal, anyagi gonddal,majd alkotói válsággal.Egy átbőgött újbóli északa után ma reggel úgy döntöttem, félre söprök mindent,és testi kapcsolatba helyezem magam Janival."2db kis karácsonyfa díszt készítettem,fogok többet is,főleg ha fenyőfánk is lesz az idén.Tudom tildából illene ilyet varrni,de amim van,őket féltve őrzöm,mert sajnos mostani helyzetemben nem engedhetem meg magamnak újbóli beszerzésüket.Ja és csak hogy én Én legyek ,az akasztó lemaradt:D

4 megjegyzés:

  1. Hurrá, és végre!!!!!!!!! Örülök, hogy újra varrsz!!!! Puszillak Andi

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Északim! Örülök, hogy újra varrsz, hogy újra hallani felőled! Berry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Déli,:) örülök hogy ennyien örültök "Nekem"!sajnos a nehezén még nem vagyok túl..de majd idővel talán..jönnek a pofonok sorban.

      Törlés

Sziasztok! Várom a kommenteket,jó tanácsokat! :)